Rättspsykiatrimottagning Malmö

Hitta hit

Närmaste busshållplats är Malmö Sorgenfri.
Visa på karta (Google Maps)

Telefontider och fler kontaktuppgifter

Till oss kommer du som har avslutat din vård på en rättspsykiatrisk avdelning. Vården anpassas efter din vårdplan och dina behov. Du kan bland annat få samtalsstöd och behandling med läkemedel. Du kan också behöva lämna drogtester. Vår personal kan också göra besök hemma hos dig. Vi samarbetar med andra aktörer, till exempel din hemkommun och socialtjänsten.

E-tjänster

Ditt besök hos oss

Du bokar dina besök hos oss tillsammans med personalen som behandlar dig. Besöket tar 30–60 minuter.

Du kan kontakta oss via våra e-tjänster eller på telefon om du har frågor eller behöver boka om ett besök.

Behöver du en tolk? Meddela oss i så fall i god tid före ditt besök, så bokar vi en tolk åt dig.

Om du har synpunkter på vården hos oss

Du kan lämna synpunkter på vården på flera olika sätt. Till exempel genom att kontakta mottagningen eller avdelningen där du fick vård eller behandling. På 1177.se kan du läsa om fler sätt att lämna synpunkter och vilket stöd du kan få.

Så lämnar du synpunkter eller klagomål på vården (1177.se)

Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.


Hitta kontaktuppgifter till en mottagning (vard.skane.se)

Om tidsbokning med våra e-tjänster (1177.se)

Vad är det som saknas?

Skriv gärna till webbredaktionen och berätta vad som saknas eller hur du tycker att webbplatsen kan bli bättre.

Tänk på att:

  • Webbredaktionen inte kan svara på ditt meddelande. 
  • Du inte kan få hjälp med vårdärenden via webbredaktionen.
  • Inte ange några personuppgifter, som till exempel ditt namn eller mailadress.

Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.


Hitta kontaktuppgifter till en mottagning (vard.skane.se)

Om tidsbokning med våra e-tjänster (1177.se)

Vad är det som saknas?

Skriv gärna till webbredaktionen och berätta vad som saknas eller hur du tycker att webbplatsen kan bli bättre.

Tänk på att:

  • Webbredaktionen inte kan svara på ditt meddelande. 
  • Du inte kan få hjälp med vårdärenden via webbredaktionen.
  • Inte ange några personuppgifter, som till exempel ditt namn eller mailadress.