1177 Vårdguidens e-tjänster

Genom våra e-tjänster kan du se personlig information och kontakta våra mottagningar på ett säkert sätt när det passar dig. Du kan till exempel beställa tolk eller avboka en tid

För att logga in måste du vara folkbokförd i Sverige. Du behöver också ha en svensk e-legitimation eller ett svenskt mobilnummer.

Du kan installera en e-legitimation i en mobil, surfplatta eller dator. Du får e-legitimationen från en bank eller från Skatteverket.

Logga in till 1177.se

Logga in i e-tjänsterna

Om e-tjänsterna

Använd tjänsten

Gör så här för att logga in på 1177.se och använda e-tjänsterna:

  1. Logga in på 1177.se och sök upp den enhet som du är intresserad av. Då ser du vilka ärenden du kan utföra.
  2. Välj ett ärende och fyll i formuläret som sedan skickas till enheten. Du får besked om hur många dagar det dröjer innan du får svar, i regel 2–5 arbetsdagar.
  3. Läs svaret genom att logga in på 1177.se igen. Om du vill kan vi skicka ett meddelande till din e-postadress eller ett sms till din mobiltelefon när du har fått ett svar. Det kan du välja under rubriken Personliga inställningar när du är inloggad.
Visa Tyck till om sidan

Här kan du lämna synpunkter på sidan. För frågor om ditt besök eller tidsbokning kontakta din mottagning via telefon eller 1177 Vårdguidens e-tjänster.

Här kan du lämna synpunkter på sidan. För frågor om ditt besök eller tidsbokning kontakta din mottagning via telefon eller 1177 Vårdguidens e-tjänster.