E-tjänster på 1177.se

Genom våra e-tjänster kan du se personlig information och kontakta våra mottagningar på ett säkert sätt när det passar dig. Du kan till exempel beställa tolk eller avboka en tid

För att logga in måste du vara folkbokförd i Sverige. Du behöver också ha en svensk e-legitimation eller ett svenskt mobilnummer.

Du kan installera en e-legitimation i en mobil, surfplatta eller dator. Du får e-legitimationen från en bank eller från Skatteverket.

Logga in till 1177.se

Så loggar du in på 1177.se

Om e-tjänsterna

Använd tjänsten

Gör så här för att logga in på 1177.se och använda e-tjänsterna:

  1. Logga in på 1177.se och sök upp den mottagning som du är intresserad av. Då ser du vilka ärenden du kan utföra.
  2. Välj ett ärende och fyll i formuläret som sedan skickas till mottagningen. Du får besked om hur många dagar det dröjer innan du får svar, i regel 2–5 arbetsdagar.
  3. Läs svaret genom att logga in på 1177.se igen. Om du vill kan vi skicka ett meddelande till din e-postadress eller ett sms till din mobiltelefon när du har fått ett svar. Det kan du välja under rubriken Personliga inställningar när du är inloggad.

Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.


Hitta kontaktuppgifter till en mottagning (vard.skane.se)

Om tidsbokning med våra e-tjänster (1177.se)

Vad är det som saknas?

Skriv gärna till webbredaktionen och berätta vad som saknas eller hur du tycker att webbplatsen kan bli bättre.

Tänk på att:

  • Webbredaktionen inte kan svara på ditt meddelande. 
  • Du inte kan få hjälp med vårdärenden via webbredaktionen.
  • Inte ange några personuppgifter, som till exempel ditt namn eller mailadress.

Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen.


Hitta kontaktuppgifter till en mottagning (vard.skane.se)

Om tidsbokning med våra e-tjänster (1177.se)

Vad är det som saknas?

Skriv gärna till webbredaktionen och berätta vad som saknas eller hur du tycker att webbplatsen kan bli bättre.

Tänk på att:

  • Webbredaktionen inte kan svara på ditt meddelande. 
  • Du inte kan få hjälp med vårdärenden via webbredaktionen.
  • Inte ange några personuppgifter, som till exempel ditt namn eller mailadress.